Loading ..
صفحه اول ویزای اندونزی

ویزای اندونزی

شرایط اخذ ویزای اندونزی

ویزای اندونزی یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل برای سفر به این کشور می باشد همانگونه که تمامی کشورها به هنگام سفر مستلزم ویزا می باشند از این پس ویزای اندونزی نیز پیش از سفر لازم و ضروری می باشد. همانند کشورهای دیگر سفارت اندونزی در تهران و برای اخذ ویزای اندونزی فرد متقاضی نیازمند به حضور در سفارت خانه می باشد و باید برای سفر به این کشور تمامی مراحل به صورت کاملا قانونی طی شود و توصیه می شود رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل در این کشور پس از اخذ ویزا صورت بگیرد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که گذرنامه فرد متقاضی باید حداقل شش ماه از زمان صدور آن گذشته باشد و نکته قابل توجه این است که اخذ ویزای اندونزی فاقد مصاحبه حضوری می باشد.

ویزای اندونزی و مراحل آن :

به طور کلی می توان گفت کشور اندونزی در یک صورت امکان ورود به خاک خود را به افراد متقاضی می دهد که ویزای اندونزی در اختیار داشته باشند و تمامی مراحل را به صورت قانونی طی نمایند. افرادی که اقدام به اخذ ویزای توریستی اندونزی می کنند ویزای آنها تنها یک ماه اعتبار دارد و در طول آن مدت نمی توانند اقامت دائم بگیرند و یا در آن کشور مشغول به کار شوند.


انواع ویزای اندونزی

  • ویزای تجاری اندونزی

اگر برای مقاصد تجاری مانند انجام مذاکرات تجاری، شرکت در کنفرانس ها، آموزش و غیره به اندونزی سفر می کنید، باید برای ویزای تجاری درخواست کنید. در این صورت باید توسط یک شرکت اندونزیایی حمایت شوید. لطفاً توجه داشته باشید که ویزای تجاری به شما اجازه کسب درآمد و اشتغال در اندونزی را نمی دهد. در اندونزی دو نوع ویزای تجاری وجود دارد:

  • ویزای تجاری یک بار ورود

ویزای تجاری یک بار ورود در ابتدا برای 60 روز معتبر است و می تواند تا چهار بار تمدید شود. شما باید قبل از تاریخ انقضا، تمدید ویزا را در اداره مهاجرت ترتیب دهید. اعتبار کل ویزای تجاری یکبار ورود حداکثر 180روز است. همان طور که از نامش مشخص است، ویزای تجاری یک بار ورود پس از خروج از سرزمین اندونزی منقضی می شود.

  • ویزای تجاری چند بار ورود

ویزای تجاری چند ورودی شما را قادر می سازد تا یک سفر کاری مکرر به اندونزی داشته باشید. اعتبار کل ویزای تجاری چند بار ورود 1 سال است. این ویزا، یک مجوز اقامت 60 روزه در هر ورود است و نمی تواند بیش از 60 روز در هر دوره اقامت تمدید شود. بنابراین، شما باید حداکثر در روز شصتم از سرزمین اندونزی خارج شده و سپس دوباره اجازه ورود به اندونزی را دریافت کنید.

  • ویزای اقامت محدود  (KITAS / ITAS)

اگر قصد دارید برای مدت معینی در اندونزی بمانید، باید برای ویزای اقامت محدود (KITAS/ITAS) اقدام کنید. به طور کلی، حداکثر اعتبار KITAS/ITAS برای 1 سال بوده و قابل تمدید است. بسته به هدف و شرایط اقامت شما در اندونزی انواع مختلفی از KITAS/ITAS وجود دارد. در زیر رایج ترین انواع آن آمده است:

  •  KITAS / ITAS -ویزای کار

کار در اندونزی به عنوان یک مقیم خارجی نیاز به ویزای کار یا مجوز دارد که شامل حمایت یک شرکت اندونزیایی می شود. حداکثر اعتبار یک ویزای کار KITAS/ITAS،1 سال بوده و تا 5 بار قابل تمدید است (نام حامی باید مشخص باشد). برای اخذ ویزای کار KITAS/ITAS، باید یک مجوز کار (RPTKA) ترتیب داده و مبلغی حدود 1200 دلار آمریکا برای مدت 1 سال به وزارت کار بپردازید. در صورت خروج از اندونزی و بازگشت به آن، باید قبل از سفر، یک "مجوز ورود مجدد " ترتیب دهید.

  •  KITAS/ITAS -ازدواج با همسر اندونزیایی

اگر شما به طور قانونی با یک شهروند اندونزیایی ازدواج کرده و ترجیح می دهید در اندونزی بمانید، واجد شرایط دریافت ویزای KITAS/ITAS  هستید. در این ویزا، حامی شما همسر اندونزیایی شماست. پس از دریافت ویزای KITAS/ITAS، فرزندان زیر 18 سال شما نیز می توانند وارد اندونزی شوند.

  • ویزای اقامت دائم (KITAP)

پس از 5 سال، دارندگانKITAS، واجد شرایط درخواست ویزای اقامت دائم (KITAP) هستند. اعتبار آن در مجموع 25 سال است و باید هر 5 سال یکبار اعتبار مجددا تمدید شود. فقط افراد بازنشسته برای درخواست KITAP نیازی به KITAS ندارند. اداره مهاجرت محلی نحوه اعطای هر KITAP را تعیین می کند. 

  • ویزای بازنشستگی اندونزی

اگر بازنشسته هستید یا حداقل 55 سال سن دارید و قصد دارید بیش از 60 روز در اندونزی بمانید، ویزای بازنشستگی انتخاب مناسبی برای شماست. ویزا بازنشستگی برای 1 سال معتبر بوده و در صورت داشتن شرایط لازم می توانید آن را تا 5 سال تمدید کنید. لطفاً توجه داشته باشید که ویزای بازنشستگی مانند ویزای اقامت محدود است. به این معنی که قبل از درخواست ویزا در سفارت/ سرکنسولگری در کشور خود، باید حامی اندونزیایی داشته باشید تا از وزارت مهاجرت اندونزی اجازه بگیرید.


مدارک مورد نیاز برای ویزای اندونزی

  • فرم تکمیل شده ویزا سفارت اندونزی 
  • گذرنامه معتبر (با حداقل دو صفحه خالی)
  • برنامه سفر رفت و برگشت
  • کپی مجوز مهاجرت (ویزای تلکس)
  • بیمه مسافرتی معتبر در حین سفر
  • بیانیه ای از تمایل به پیروی از پروتکل های بهداشتی محلی، انجام قرنطینه یا دریافت درمان COVID-19 در صورت ابتلا که در آن تعهد می دهید که تمام هزینه های مربوط به بیماری بر عهده شما خواهند بود.
  • گواهی سلامت اخیر (صادر شده در مدت 7 روز) به زبان انگلیسی از یک پزشک/ بیمارستان محلی، که تأیید می کند که شما برای پرواز مشکلی نداشته و مبتلا به کرونا نیستید (این آزمایش با آزمایش PCR برای ورود به اندونزی متفاوت است).
  • یک پاکت مهر (6،30 CHF) یا خدمات پست سفارشی 

تعرفه ویزای اندونزی

  • ویزای یکبار ورود: 35 دلار

  • ویزای چندگانه: 108 دلار 

  • ویزای اقامت محدود: 150 دلار

  • هزینه مجوز مهاجرت  Telex: 13 دلار

  • ویزای دیپلماتیک و خدماتی: رایگان

  • قانونی سازی اسناد

  • قانونی کردن کپی سند (ماموریت اندونزی در خارج از کشور): رایگان

  • قانونی کردن سند ترجمه شده: رایگان

  • قانونی سازی کپی سند تجاری صادر شده توسط کشور خارجی: 120 دلار

  • قانونی سازی کپی سند غیر تجاری صادر شده توسط کشورهای خارجی: 25 دلار

  • قانونی سازی کپی سند غیر تجاری (علمی) برای دانشجویان اندونزیایی در کشورهای خارجی: رایگان

  • گذرنامه برای شهروندان اندونزی

  • تمدید گذرنامه : 25 دلار

  • سند سفر اضطراری برای یک نفر: 7 دلار

  • تمدید گذرنامه به دلیل گم شدن: 70 دلار

  • تمدید گذرنامه به دلیل آسیب: 35 دلار

  • شهروندی

  • درخواست شهروندی اندونزی برای کودکان حاصل از ازدواج دو تابعیته: 70 دلار

  • درخواست کپی فرمان وزیران در مورد انتخاب تابعیت اندونزیایی برای کودکان حاصل از ازدواج دوتابعیته: 70 دلار

  • درخواست انتخاب شهروندی اندونزیایی برای کودکان دارای تابعیت مضاعف: 70 دلار

  • درخواست بازپس گیری تابعیت اندونزی: 70 دلار

  • گواهی از دست دادن تابعیت اندونزی: 35 دلار

  • درخواست تسهیلات مهاجرت برای کودکان دارای تابعیت مضاعف: 25 دلار


ریجکت شدن ویزای اندونزی

اشتباهاتی که می تواند باعث رد شدن ویزای اندونزی شود! مسافران باید دقت ویژه ای داشته باشند تا از صحت تمام اطلاعاتی که در فرم درخواست ارائه می دهند اطمینان حاصل کنند و در آن ها غلط املایی نداشته باشند. عدم انجام این کار می تواند منجر به تاخیر در اخذ ویزای اندونزی شود . یکی دیگر از دلایل رایج رد شدن ویزای اندونزی این است که مدارک حمایتی صحیح درخواست شده در طول فرایند درخواست ارائه نمی شود. داده هایی که وارد می کنید معتبر نیست و با اسناد ارائه شده مطابقت ندارد. اعتبار پاسپورت شما کمتر از شش ماه است. نامه درخواست نادرستی را کامل نموده اید. عدم ارائه مدارک مورد نیاز و مدارک حمایتی برای ویزای C317. شماره شناسایی تجاری نامعتبر (NIB) برای ویزای C313 و C314. غلط املایی نام، اطلاعات شخصی یا عدم وجود اطلاعات درخواستی بازدیدکنندگانی که به جرایم سنگین محکوم شده اند و دارای سابقه کیفری در قاچاق مواد مخدر، قاچاق افراد و جرایم تروریستی هستند. علت ریجکت شدن ویزای اندونزی در اغلب موارد، اگر ویزای آنلاین اندونزی رد شود، اقداماتی برای اصلاح وضعیت وجود دارد. در بیشتر موارد، ممکن است لازم باشد مجدداً فرم را ارسال کرده و اشتباه های خود را تصحیح کنید. اما اگر ویزای VOA مسافر هنگام ورود به کشور رد شود، ممکن است اصلاً نتواند وارد کشور شود و مجبور است ترتیب بازگشت مجدد به کشور محل اقامت خود را بدهد. با این حال، با پیروی از دستورالعمل های صحیح و آماده سازی همه چیز از قبل، اخذ ویزا برای اندونزی می تواند یک روند سریع و بدون دردسر باشد.

شماره تماس جهت درخواست ویزای اندونزی

02634100



پرسش و پاسخ درباره ویزای اندونزی


، پرسش‌های خود در درباره ویزای اندونزی را ثبت کنید



پرسش‌های متداول درباره ویزای اندونزی


پرسش ؟ سلام روز بخیر الان ویزای اندونزی رو به صورت لیبل ندارید؟
پاسخ سلام وقت بخیر در حال حاضر ویزای اندونزی فقط به صورت الکترونیکی صادر می‌گردد.

پرسش ؟ سلام وقت بخیر ویزای توریستی اندونزی درحال حاضر داده میشه یا نه و اینکه ما از اندونزی سفرمون رو شروع میکنیم و قراره چند کشور بریم با این وجود چون برگشت مون از یه کشور دیگه هست میشه ویزا گرفت؟
پاسخ سلام وقت بخیر بله امکان اخذ ویزا وجود دارد و هیچگونه محدودیتی نیست.

پرسش ؟ من حدود 2 ماه پیش از طریق شرکت شما ویزای اندونزی گرفتم خیلی به موقع و به راحتی اماده شد با اینکه ایران نبودم ممنون از تیم خوبتون
پاسخ سلام روز بخیر ممنون از نظر شما

پرسش ؟ با اخذ ویزای اندونزی چند بار می‌توانیم به اندونزی سفر کنیم؟
پاسخ ویزای اندونزی یکبار ورود می‌باشد و برای هر سفر یک ویزای جدید لازم است.



اندونزی

کشور اندونزی با بیش از ۱۳۰۰۰ جزیره، برای انواع و اقسام گردشگران جاذبه‌های منحصربه‌فرد دارد. از شن‌های سفید و آتشفشان‌های خشن بالی گرفته تا شهر پر انرژی جاکارتا پایتخت این کشور و زمین‌های بکر سوماترا، همیشه می‌توانید چیزهای جدید و متنوع پیدا کنید. اندونزی زیستگاه گستره‌ زیادی از حیوانات بومی کمیاب از جمله اژدهای کومودو (Komodo Dragon) است.

بهترین زمان سفر به اندونزی :

بهترین زمان برای سفر به اندونزی با توجه به هوا و قابلیت دسترسی، فصل خشک سال است. بهترین زمان برای سفر از ماه ژوئن تا سپتامبر است. غیر از مقصدهایی مانند بالی و کالیمانتان، بهتر است که از سفر کردن به اندونزی از دسامبر تا فوریه اجتناب کنید. جاده‌ها شلوغ هستند، بسیاری از فرابرها کار نمی‌کنند و بعضی از پارک‌های ملی تعطیل هستند.

در بالی ریلکس کنید :

بالی مشهورترین جزیره‌ اندونزی است. جزیره‌ زیبایی که به بهشت می‌ماند و چشم‌اندازهای نفس‌گیر آن، چشم هر مسافری را خیره می‌کند. در سواحل این جزیره می‌توانید موج‌سواری کنید و از معابد مختلف بازدید کنید. بالی نسبت به سایر جزیره‌های اندونزی، گران‌تر است. رقص‌های محلی بالی را در اوبود، حتما ببینید. بالی برای بسیاری از افراد یادآور ساحل است. اما بالی غیر از سواحل زیبا، جاذبه‌های فرهنگی و سنتی هم دارد. به‌دلیل محبوبیت منطقه در بین گردشگران، در بالی هیچ کمبودی از نظر رستوران، اقامتگاه، جاذبه‌های گردشگری و فعالیت‌های تفریحی وجود ندارد.

جاکارتا :

پایتخت اندونزی یک شهر بزرگ و شلوغ با جمعیتی بیشتر از ۱۰ میلیون نفر است. در میدان فتهیلاه (Fatahillah Square) در باتاویای قدیمی کافه‌های زیادی با منظره میدان و ازدحام جمعیت آن وجود دارد. در محله‌ داچ (Dutch) معماری تاریخی و سرگرمی‌های خوبی پیدا خواهید کرد. در جاکارتا شما با انتخاب‌های گوناگون احاطه می‌شوید.



© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به از کرج می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ