Loading ..
صفحه اول ویزای قرقیزستان

ویزای قرقیزستان

مراحل درخواست ویزای قرقیزستان

برای ورود و سفر به کشور قرقیزستان به ویزای قرقیزستان نیاز دارید. کشور قرقیزستان با کشور چین از سمت شرق و جنوب و از سمت جنوب و جنوب غربی با کشور تاجیکستان، از سمت غرب با ازبکستان و از سمت شمال و شمال شرقی با کشور قزاقستان همسایه است. پایتخت کشور قرقیزستان شهر بیشکک است. این کشور پس از استقلال از شوروی سابق که واحد پولی آن روبل بود واحد پول خود را به سوم تغییر داد و اکثر تجارت این کشور با چین می باشد.


مدارک مورد نیاز برای ویزای قرقیزستان

  • مجوز نامه از وزارت امور خارجه.
  • فرم درخواست ویزا تکمیل‌شده.
  • یک عکس اندازه گذرنامه از خودتان که به فرم درخواست ویزا پیوست شده است.
  • گذرنامه (که باید حداقل ۹۰ روز دیگر پس از انقضای ویزا معتبر باشد و حداقل یک صفحه ویزا خالی دیگر داشته باشد).
  • پرداخت هزینه ویزای قرقیزستان. هزینه ویزا بسته به کشور شما، هدف از بازدید شما و اینکه ویزای یک‌بار ورود یا چند بار ورود است، تغییر می‌کند.
  • مدارکی دال بر برنامه‌ی سفر، مانند بلیط هواپیما و مدرک اقامت.
  • اگر از طریق پست درخواست می‌دهید: یک پاکت از پیش‌پرداخت شده با آدرس، تا سفارت بتواند مدارک شما را برگرداند.

شماره تماس جهت درخواست ویزای قرقیزستان

02634100



پرسش و پاسخ درباره ویزای قرقیزستان


، پرسش‌های خود در درباره ویزای قرقیزستان را ثبت کنید



پرسش‌های متداول درباره ویزای قرقیزستان


پرسش ؟ چه مدت قبل از سفر باید برای ویزای توریستی قرقیزستان درخواست دهم؟
پاسخ سلام بستگی به زمان پردازش ویزا دارد. در مورد ویزای توریستی قرقیزستان ، می‌توانید حداقل چند هفته تا تاریخ مورد نظر سفر درخواست دهید زیرا زمان پردازش از ۵ تا ۷ روز کاری متغیر است.

پرسش ؟ آیا ارائه تست پزشکی برای اخذ ویزای توریستی قرقیزستان لازم است؟
پاسخ سلام خیر تست پزشکی برای مجوزهای کوتاه‌ مدت مانند ویزای توریستی قرقیزستان لازم نیست.



قرقیزستان

قرقيزستان كشوری محصور به خشكی در آسيای مركزی است و از جمله كشور‌های واقع شده در ميان سلسله جبال تيان شان است كه غالب آنها دارای اراضی شديدا كوهستانی هستند. اين كشور  بواسطه چشم‌انداز‌های زيبا و تاريخ طولانی كوج‌نشينی مردمش معروف است. مهمترين شهرهای اين كشور بيشكك (پايتت) و اوش است. قرقيزستان همچنين بخاطر برخورد‌ها و تنش‌های قومی ميان قرقيز‌ها، ازبك‌ها و ساير اقوام كشوری مثال زدنی است. حتی در دوره تسلط اتحاد شوروی نيز شاهد چنين برخورد‌های قومی بوده است.

دریاچه ایسیک کول - دریاچه ایسیک کول، دریاچه‌ای جادویی به شمار می‌رود که در منطقه شرقی قرقیزستان و در بین کوه‌های تیان‌ شان قرار دارد. این دریاچه از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی جهان است که در 1,608 متری سطح دریا واقع شده است. عمق دریاچه ایسیک کول در بیشترین نقطه به 668 متر می‌رسد و آب بیش از 50 رودخانه چون رودخانه جرگان، توپ، رود چو، قارکول، جوکا به آن می‌ریزد. به دلیل شفافیت دریای ایسیک کول، آب این دریا مناسب برای درمان و استراحت به همراه خانواده است و دارای مواد درمانی موسوم به «دادون» است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

پارک ملی آلا آرچا - تقریبا نیم ساعت دور از حومه بیشکک یک پارک ملی با شکوه  قرار گرفته است. شما می توانید به کوه ها نزدیک تر شوید که پس زمینه ای به شهر داشته باشید. بالاترین قله پارک ملی به ۴۸۹۵ متر می رسد و دامنه Ala Archa بیش از پنجاه قله دارد. این محل  یک مکان تفریحی ​​محلی مورد علاقه برای پیکنیک و همچنین محبوب برای گردشگران است.

پیست اسکی کارکول - این پیست با داشتن چشم اندازی زیبا، در حال حاضر به یکی از جاذبه های مهم گردشگری تبدیل شده است. اگر اهل ورزش‌های تفریحی هستید، بازدید از پیست اسکی کاراکول را فراموش نکنید، چرا که می‌توانید حین لذت بردن از ورزش اسکی، از دیگر امکانات این پیست همچون رستوران‌ها بهره‌مند شوید و برای رفع خستگی راهی این رستوران‌ها شوید و غذایی لذیذ نوش جان کنید. خوب است بدانید، پیست اسکی کاراکول که در استان ایسیک کول قرقیزستان قرار گرفته است، امروزه طرفداران بسیاری در میان اسکی بازان دارد. با شروع بارش برف در قرقیزستان، این پیست به مکان تفریحی پر هیاهو تبدیل می‌شود که حتی برف بازی در این منطقه هم بسیار تماشایی به نظر می‌رسد.



© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به از کرج می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ