Loading ..

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور دامنه های دالاهو تکمیل ظرفیت

طاق گرا ، مقبره ابودجانه ، دور نمای کوه دالاهو ، دره اژدها ، آبشار ریجاب( پیران) ، روستای بان زرده ، بازدید از مقبره بابا یادگار ، عمارت خسرو (قصر شیرین) ، چهار قاپی ، سنگ نگاره آنوبانی نی ، کور دخمه ، دکان داوود ، روستای شالان ، پیاده روی تنگه پاتاق - 4 روز کرمانشاه

اقامت: ( 1 شب اقامت در هتل )

طاق گرا ، مقبره ابودجانه ، دور نمای کوه دالاهو ، دره اژدها ، آبشار ریجاب( پیران) ، روستای بان زرده ، بازدید از مقبره بابا یادگار ، عمارت خسرو (قصر شیرین) ، چهار قاپی ، سنگ نگاره آنوبانی نی ، کور دخمه ، دکان داوود ، روستای شالان ، پیاده روی تنگه پاتاق
حرکت از البرز ، کرج جلوی درب آژانس

زمینی
وسیله نقلیه توریستی


خدمات تور دامنه های دالاهو


بیمه مسافرتی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
جلسه حضوری معارفه تور برای همسفران در رستوران
3 وعده صبحانه 2 وعده نهار

اقامت در هتل 3 ستاره

شرایط و مقررات مهم

لوازم ضروری

دارو و لوازم شخصی
کوله یک روزه

برای تور دامنه های دالاهو چه مدارکی لازم داریم؟

شناسنامه

در تور دامنه های دالاهو چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

طاق گرا ، مقبره ابودجانه ، دور نمای کوه دالاهو ، دره اژدها ، آبشار ریجاب( پیران) ، روستای بان زرده ، بازدید از مقبره بابا یادگار ، عمارت خسرو (قصر شیرین) ، چهار قاپی ، سنگ نگاره آنوبانی نی ، کور دخمه ، دکان داوود ، روستای شالان ، پیاده روی تنگه پاتاق

دانستنی‌های تور دامنه های دالاهو

آیا پس از اینکه تور دامنه های دالاهو را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در azkaraj.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور دامنه های دالاهو واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور دامنه های دالاهو شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور دامنه های دالاهو را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور دامنه های دالاهو می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور دامنه های دالاهو چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور کرمانشاه بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای کرمانشاه در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز کرمانشاه ، مسافت پرواز ، درجه هتل کرمانشاه ، خدماتی که هتل کرمانشاه به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور کرمانشاه هستند. برای اطلاع از قیمت تور کرمانشاه بهترین راه این است به سایت azkaraj.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی azkaraj.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور کرمانشاه به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور دامنه های دالاهو چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور دامنه های دالاهو بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای کرمانشاه تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به کرمانشاه با توجه به شرایط آب و هوای کرمانشاه فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که کرمانشاه خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به کرمانشاه سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان کرمانشاه را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری کرمانشاه و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان کرمانشاه را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان کرمانشاه چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری کرمانشاه را بخرید چون معمولا وقتی تورهای کرمانشاه از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری کرمانشاه از جمله تورهای ارازن کرمانشاه هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان کرمانشاه انتخاب هتل های ارزان کرمانشاه و پروازهای ارزان کرمانشاه است. هتل های 3 ستاره کرمانشاه و هتل های 2 ستاره کرمانشاه از جمله هتل های ارزان کرمانشاه هستند. همچنین پروازهای چارتری کرمانشاه هم در مقایسه با پروازهای دیگر کرمانشاه خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان کرمانشاه باید پروازهای چارتری ارزان کرمانشاه را با هتل های ارزان کرمانشاه رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به کرمانشاه در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان کرمانشاه باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای کرمانشاه نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای کرمانشاه و هتل های کرمانشاه خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان کرمانشاه را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان کرمانشاه این است که تور زمینی کرمانشاه را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه و یا بلیط قطار کرمانشاه در کنار هتل های ارزان کرمانشاه می‌توانید با تور ارزان به کرمانشاه سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا کرمانشاه وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور دامنه های دالاهو چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور کرمانشاه فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور کرمانشاه به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور کرمانشاه هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در کرمانشاه ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور کرمانشاه باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور کرمانشاه گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان کرمانشاه سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور کرمانشاه همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان کرمانشاه را خریداری نمایید

آفر تور دامنه های دالاهو چیست؟

آفرهایی که azkaraj.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان کرمانشاه به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور کرمانشاه در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور کرمانشاه را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر کرمانشاه در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور دامنه های دالاهو لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 کرمانشاه نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور کرمانشاه خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری کرمانشاه باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که azkaraj.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور کرمانشاه لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور دامنه های دالاهو

امتیاز مسافران به تور دامنه های دالاهو


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور دامنه های دالاهو را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور دامنه های دالاهو
نظری ثبت نشده است


  • جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه

    جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بیشتر از آن است که بتوان در یک سفر کوتاه از تمام آن‌ها بازدید کرد ، از این رو ، در این مقاله تعدادی از برترین جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه را معرفی کرده‌ایم تا در سفر خود به این استان از آن‌ها بازدید کنید.
    در استان کرمانشاه ۳۰۰۰ اثر تاریخی برآورد شده‌ است که ۷۱۶ اثر آن به ثبت آثار ملی و یک اثر به ثبت اثر جهانی رسیده است. در این میان بیستون به ثبت جهانی رسیده ‌است. در همه جای استان آثار گرانبهایی دیده می‌شود. در این مقاله مروری داریم بر جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه و به معرفی مختصری از آن‌ها خواهیم پرداخت.
    طاق‌بستان که یکی از معروف‌ترین مکان‌های توریستی شهر کرمانشاه است ، مجموعه‌ای از سنگ نگاره‌ها و سنگ نبشته‌های دوره‌‌ی ساسانی است که در شمال غربی شهر کرمانشاه قرار دارد. این مجموعه ارزش هنری و تاریخی زیادی دارد که شامل دو طاق بزرگ و کوچک و چند سنگ نبشته است.
    آنچه روی سنگ‌های دو طاق حجاری شده ، صحنه‌های تاریخی تاج‌گذاری خسرو پرویز ، تاج‌گذاری اردشیر دوم ، تاج‌گذاری شاهپور دوم و سوم است.
    وجود کوه و چشمه در این مکان ، آن را به گردشگاهی مفرح تبدیل کرده که از زمان‌های دیرین تا به امروز مورد توجه بوده است.
    این اثر در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۱۰ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. طاق‌بستان قرار بود روزی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گیرد اما مغازه‌های کبابی و خانه‌های اطراف آن مانع این اقدام هستند و مشکلات فراوانی نیز برای این اثر مهم تاریخی ایجاد کرده اند.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به از کرج می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ