Loading ..
صفحه اول تورهای آلمان تورهای برلین تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان تکمیل ظرفیت

نمایشگاه سفر و گردشگری - 5 روز برلین

اقامت: هتل رادیسون بلو ( هتل چهار ستاره تاپ )

بازدید از نمایشگاه سفر و گردشگری برلین آلمان
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

لوفت هانزا
هواپیمایی لوفت هانزا


خدمات تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
بیمه مسافرتی سامان تا سقف 50,000 یورو
ویزای توریستی
تیم سرپرستی
راهنمای فارسی زبان همراه تور
4 وعده صبحانه

تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان ، 5 روز برلین ، هتل رادیسون بلو ، سفر گروهی 5 روزه ( 5 روز و 4 شب ) ، هوایی بزرگترین رویداد جهانی در زمینه صنعت توریسم و گردشگری که تور اپراتور‌ها ، سیستم های رزرو ، مقاصد گردشگری ، شرکت های حمل و نقل ، هتل ها و تامین کننده گان سفر را جهت ارائه آخرین پیشرفت ها و نوآوری در زمینه سفر و بازاریابی گرد هم آورده است.

شرایط و مقررات مهم

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
لطفا با دقت کامل برنامه سفر ، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر مشاوران سفر اطلاعات لازم را دریافت نمائید.
جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.
با نزدیک شدن به تاریخ حرکت ، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد ، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت قطعی بودن سفر خود ، هرچه سریع تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید ، تهیه بلیط را می توانید به همکاران مشاوران سفر بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.
هتل های این تور طبق جدول فوق رزرو شده اند ، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته در هتل ها ، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.
پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.
تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری یا کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.
صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده مشاوران سفر می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با مسافران است.
در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر ، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و مشاوران سفر دریافت خواهد شد.
مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده همسفران محترم است.
هزینه بار اضافی در پروازهای بین المللی و پروازهای داخلی کشورها بر عهده مسافر می باشد ، لطفا در هنگام ثبت نام ، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.
این تور بصورت اختصاصی در تاریخ مورد نظر همسفران ، بصورت گروهی یا انفرادی قابل اجرا می باشد.
برای راحتی همسفران ، معادل ریالی مبالغ ارزی جدول فوق ( به نرخ روز ) از همسفران عزیز دریافت خواهد شد.
لطفا قبل از ثبت نام منشور و قوانین تورهای طبیعت گردی مشاوران سفر را مطالعه فرمایید.

لوازم ضروری

لباس گرم
دارو و لوازم شخصی

لوازم پیشنهادی سفر

دوربین عکاسی
کرم ضدآفتاب
عینک آفتابی
یک دست لباس اضافه
بالش گردنی

برای تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان چه مدارکی لازم داریم؟

اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه

در تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

بازدید از نمایشگاه سفر و گردشگری برلین آلمان

دانستنی‌های تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان

آیا پس از اینکه تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در azkaraj.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور برلین بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای برلین در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز برلین ، مسافت پرواز ، درجه هتل برلین ، خدماتی که هتل برلین به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور برلین هستند. برای اطلاع از قیمت تور برلین بهترین راه این است به سایت azkaraj.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی azkaraj.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور برلین به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای برلین تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به برلین با توجه به شرایط آب و هوای برلین فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که برلین خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به برلین سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان برلین را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری برلین و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان برلین را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان برلین چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری برلین را بخرید چون معمولا وقتی تورهای برلین از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری برلین از جمله تورهای ارازن برلین هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان برلین انتخاب هتل های ارزان برلین و پروازهای ارزان برلین است. هتل های 3 ستاره برلین و هتل های 2 ستاره برلین از جمله هتل های ارزان برلین هستند. همچنین پروازهای چارتری برلین هم در مقایسه با پروازهای دیگر برلین خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان برلین باید پروازهای چارتری ارزان برلین را با هتل های ارزان برلین رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به برلین در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان برلین باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای برلین نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای برلین و هتل های برلین خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان برلین را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان برلین این است که تور زمینی برلین را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس برلین و یا بلیط قطار برلین در کنار هتل های ارزان برلین می‌توانید با تور ارزان به برلین سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا برلین وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور برلین فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور برلین به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور برلین هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در برلین ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور برلین باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور برلین گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان برلین سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور برلین همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان برلین را خریداری نمایید

آفر تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان چیست؟

آفرهایی که azkaraj.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان برلین به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور برلین در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور برلین را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر برلین در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 برلین نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور برلین خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری برلین باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که azkaraj.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور برلین لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان

امتیاز مسافران به تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور نمایشگاه سفر و گردشگری آلمان
نظری ثبت نشده است


نمایشگاه سفر و گردشگری ITB BERLIN آلمان

نمایشگاه سفر و گردشگری ITB BERLIN آلمان

دنیای سفر و گردشگری منظره ای وسیع و متنوع است که مملو از فرصت های هیجان انگیز، کاوش های فرهنگی و رشد اقتصادی است. در قلب این صنعت همیشه در حال تحول، نمایشگاه ITB برلین قرار دارد، رویدادی تاریخی که به عنوان پیوندی برای متخصصان سفر، علاقه مندان، و سهامداران از سراسر جهان عمل می کند. در این مقاله، به اهمیت نمایشگاه ITB برلین، تأثیر آن بر بخش سفر و تجربیات بی‌شماری که به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد، خواهیم پرداخت.

طیف موضوعات نمایشگاه سفر و گردشگری ITB  آلمان :

  1. گردشگری پایدار: برجسته کردن شیوه های سازگار با محیط زیست و گزینه های مسافرتی مسئولانه برای ترویج آینده ای سبزتر برای صنعت سفر.
  2. نوآوری دیجیتال در سفر: نمایش آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی که نحوه برنامه ریزی، رزرو و تجربه سفر افراد را شکل می دهد.
  3. گردشگری میراث فرهنگی: تجلیل از فرهنگ‌ها و سنت‌های متنوع و نحوه کمک آنها به تجربه‌های منحصربه‌فرد سفر.
  4. ماجراجویی و سفر در فضای باز: دارای فعالیت های هیجان انگیز در فضای باز و مقاصدی است که علاقه مندان به ماجراجویی را تامین روحی می کند.
  5. سفر لوکس: نمایش تجربیات ممتاز، اقامتگاه های لوکس و خدمات سطح بالا برای مسافران فرهیخته.
  6. گردشگری سلامت و تندرستی: تمرکز بر مقاصد و تجربیاتی که رفاه، آرامش و سلامتی را ارتقا می دهند.
  7. گردشگری آشپزی: برجسته کردن نقش غذا و غذاهای محلی در شکل دادن به تجربیات و فرهنگ سفر.
  8. سفر خانوادگی و چند نسلی: بررسی گزینه های سفر که به نیازهای خانواده ها پاسخ می دهد، از جمله فعالیت ها و اقامتگاه های مناسب برای کودک.
  9. گردشگری آموزشی و یادگیری: نمایش فرصت هایی برای مسافران برای کسب مهارت ها، دانش و بینش های فرهنگی جدید از طریق سفر.
  10. سفر در دسترس و فراگیر: ترویج گزینه های سفری که برای افراد دارای معلولیت قابل دسترسی است و نیازهای مختلف را برآورده می کند.
  11. توجه به نیازهای مسافران خاص: توجه به نیازهای مسافران خاص مانند مسافران تنها، مسافران LGBTQ+، مسافران دوستدار حیوانات خانگی، و موارد دیگر.
  12. مدیریت بحران و تاب آوری سفر: رسیدگی به چالش های پیش روی صنعت سفر، از جمله آمادگی در برابر بحران و استراتژی های بازیابی.
  13. کروز و گردشگری دریایی: برجسته کردن تجربیات و مقاصد منحصر به فرد در دسترس از طریق سفرهای دریایی.
  14. مسافرتهای تجاری: نمایش فرصت ها برای سفرهای شرکتی، جلسات، مشوق ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها.
  15. تبادل فرهنگی و گردشگری داوطلبانه: بررسی تجربیات سفر که شامل داوطلبی، مشارکت جامعه و تبادل فرهنگی است.
  16. گردشگری روستایی و کشاورزی: تمرکز بر تجربیاتی که مسافران را با زندگی روستایی، کشاورزی و جوامع محلی مرتبط می کند.
  17. عکاسی در سفر و داستان سرایی: نمایش هنر عکاسی در سفر و اینکه چگونه می تواند الهام بخش باشد و منجر به اطلاع رسانی به مسافران شود.
  18. خرید محلی و پایدار: برجسته کردن اینکه چگونه سفر می تواند از طریق خرید پایدار و صنایع دستی از اقتصادهای محلی حمایت کند.

این مضامین می توانند به عنوان پایه ای برای نمایشگاه ITB برلین متنوع و جذاب عمل کنند که جنبه های مختلف صنعت سفر و گردشگری را پوشش می دهد.



  • جاذبه‌های گردشگری برلین

    برلین (به آلمانی: Berlin) یا برلن پایتخت کشور آلمان و بزرگ‌ترین شهر هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ مساحت در این کشور است و در کل اتحادیه اروپا مقام دوم را دارد.
    برلین همچنین یک شهر ایالتی است یعنی یکی از ایالت‌های شانزده‌گانه آلمان نیز به‌شمار می‌آید.
    مساحت آن ۸۹۹ کیلومتر مربع است و این شهر ۳۸ کیلومتر از شمال به جنوب و ۴۵کیلومتر از شرق به غرب امتداد یافته‌است. میانگین ارتفاع آن از سطح دریا ۳۴متر ثبت شده بلندترین ارتفاع (۱۱۵متر) به دو تپه مصنوعی توفلسبرگ و ماگلبرگ مربوط می‌شود.
    برلین ، بزرگ‌ترین و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است.
    متروی برلین در سال ۱۹۰۲ تأسیس شده و هم‌اکنون دارای ۱۰ خط و ۱۷۰ ایستگاه می‌باشد. این متروی از قدیمی‌ترین متروهای جهان محسوب می‌شود.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به از کرج می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ