Loading ..
صفحه اول تورهای فرانسه تورهای لیون تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)

ظرفیت این تور تکمیل می‌باشد

تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) تکمیل ظرفیت

بازدید از نمایشگاه چوب - 5 روز لیون

اقامت: هتل نووتل ( هتل چهار ستاره )

نمایشگاه صنایع چوب لیون فرانسه (Eurobois) 2024
حرکت از تهران ، تهران فرودگاه بین المللی امام خمینی

لوفت هانزا
هواپیمایی لوفت هانزا


خدمات تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)


ترانسفر فرودگاهی (استقبال و بدرقه)
اجرای گشت‌های اعلام شده + پرداخت ورودیه‌ها (پرداخت هزینه برنامه‌های اختیاری به‌عهده همسفران است)
بیمه مسافرتی سامان تا سقف 50,000 یورو
ویزای توریستی
4 وعده صبحانه

شرایط و مقررات مهم

برای تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) چه مدارکی لازم داریم؟

کارت ملی
اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار از تاریخ پایان سفر
شناسنامه
داشتن کارت واکسن دو دوز
عکس 4.5*3.5 زمینه سفید با 80% صورت (2 قطعه)
اصل گذرنامه های قدیمی
اصل شناسنامه همراه با ترجمه
گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی و یا ترجمه آن
ترجمه روزنامه رسمی، آگهی تغییرات شرکت و اساسنامه شرکت
ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر و حکم کارگزینی
اصل سوابق بیمه تأمین اجتماعی شش ماه اخیر همراه با ترجمه آن
اصل جواز کسب/ پروانه کسب/ پروانه مطب/ کارت نظام پزشکی/ دفترچه وکالت یا ترجمه آنها
گواهی اشتغال به تحصیل به زبان انگلیسی و ترجمه آن
گواهی تمکن مالی از بانک مربوطه و گردش حساب 3 تا 6 ماهه به زبان انگلیسی
سند ملکی یا اجاره نامه معتبر با کد رهگیری + سند املاک مربوطه‌
سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن

در تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) چه اماکنی بازدید خواهد شد؟

نمایشگاه صنایع چوب لیون فرانسه (Eurobois) 2024

دانستنی‌های تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)

آیا پس از اینکه تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) را رزرو کردیم ، می‌توانیم رزرومان را کنسل کنیم و پولمان را پس بگیریم؟

طبیعی است که گاهی اوقات سفرمان به هر دلیلی کنسل شود. در این میان هتل‌ها قوانین خودشان را برای کنسلی دارند. بعضی از هتل‌ها استرداد پول را می‌پذیرند ، البته این استرداد در بیشتر موارد با کسر هزینه جریمه است. میزان جریمه هم باز به قوانین هتل و زمانی که کنسلی را اعلام می‌کنید ، بستگی دارد. (هر چه دیرتر کنسلی را اعلام کنید ، احتمال افزایش جریمه بیشتر است).
اما هتل‌هایی هم وجود دارند که کنسلی و استرداد وجه را نمی‌پذیرند. زمانی که در azkaraj.ir در حال رزرو آنلاین هتل هستید ، موضوع قوانین کنسلی را مورد توجه قرار دهید. در هنگام رزرو در مقابل هر یک از اتاق‌های تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) واژه‌های «قوانین کنسلی» یا «غیرقابل استرداد» را مشاهده می‌کنید. غیرقابل استراداد همان طور که از نامش پیداست ، وجهی به شما پس نمی‌دهد. اما اگر واژه قوانین کنسلی را دیدید ، روی آن کلیک کنید و این قوانین را بخوانید.

دلیل تفاوت نرخ تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) شما با دیگر شرکتها در چیست و چرا باید به شما اعتماد کنیم؟

به دلیل اینکه ما در ایام غیر پیک مسافرهای تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) را تامین می‌کنیم ، مسافرهای گروهی برای تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) می‌فرستیم و سایت ما بالاترین بازدیدکننده و رزرو کننده را در کرج دارد.

مبلغ درج شده در سایت شما مبلغ نهایی است؟ آیا امکان دارد بعدا تغییر یابد و باید کل مبلغ در ابتدا پرداخت شود؟

مبلغ نهایی است مگر اینکه در زمان‌های خاص مانند عید نوروز باشیم؛ در این شرایط حتما در هنگام رزرو ذکر خواهیم کرد که نرخ فعلی علی‌الحساب است.

قیمت تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) چقدر تمام می‌شود؟

قیمت تور لیون بستگی به عوامل متعددی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای تورهای لیون در نظر گرفت. به طور مثال نوع پرواز لیون ، مسافت پرواز ، درجه هتل لیون ، خدماتی که هتل لیون به مسافران ارائه می‌دهد و تاریخ سفر همگی از عوامل تعیین کننده قیمت تور لیون هستند. برای اطلاع از قیمت تور لیون بهترین راه این است به سایت azkaraj.ir مراجعه کنید و در قیمت تورهای خارجی azkaraj.ir مبدا و مقصد سفر و تاریخ را وارد کنید و قیمت تور لیون به هر شهری که می‌خواهید را جستجو کنید.

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) چه موقع است؟

بهترین زمان برای خریدن تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) بستگی به شرایط مسافر و مقصدی که می‌خواهد به آن سفر کند دارد. معمولا هوای لیون تابستان‌ها گرم و زمستان‌ها سرد است؛ به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به لیون با توجه به شرایط آب و هوای لیون فصل بهار ، ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز است. اما اگر دوست دارید در زمانی که لیون خلوت تر است سفر کنید بهترین زمان سفر فصل هایی است که مسافران زیادی به لیون سفر نمی‌کنند؛ مثلا در فصل پاییز و زمستان اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید تورهای ارزان لیون را بخرید و برای بازدید از جاذبه های گردشگری لیون و یا عکاسی با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نمی‌شوید

تور ارزان لیون را چگونه بخریم؟

برای خرید تور ارزان لیون چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه می‌توانید تورهای لحظه آخری لیون را بخرید چون معمولا وقتی تورهای لیون از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی‌رسند تخفیف خوبی روی این تورها می‌دهند و تورهای لحظه آخری لیون از جمله تورهای ارازن لیون هستند. انتخاب دوم برای خرید تور ارزان لیون انتخاب هتل های ارزان لیون و پروازهای ارزان لیون است. هتل های 3 ستاره لیون و هتل های 2 ستاره لیون از جمله هتل های ارزان لیون هستند. همچنین پروازهای چارتری لیون هم در مقایسه با پروازهای دیگر لیون خیلی ارزانتر تمام می‌شوند. پس برای خرید تور ارزان لیون باید پروازهای چارتری ارزان لیون را با هتل های ارزان لیون رزرو کنید. انتخاب سوم هم سفر به لیون در فصل های خارج از اوج سفر است. برای خرید تور ارزان لیون باید در فصل هایی که مسافر زیادی برای لیون نیست اقدام به سفر کنید. در فصل هایی مثل پاییز و زمستان پروازهای لیون و هتل های لیون خلوت هستند و به همین دلیل است که می‌توانید تورهای ارزان لیون را خریداری کنید. انتخاب آخر برای خرید تور ارزان لیون این است که تور زمینی لیون را خریداری کنید. با خرید بلیط اتوبوس لیون و یا بلیط قطار لیون در کنار هتل های ارزان لیون می‌توانید با تور ارزان به لیون سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه هایی که در طول مسیر از ایران تا لیون وجود دارند لذت ببرید.

قیمت تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه تور لیون فاکتور بسیار مهمی است که گردشگران این کشور به هنگام خرید تور لیون به آن توجه می کنند ، چنانچه از متقاضیان خرید تور لیون هستید باید بدانید که عواملی متعددی در قیمت این دسته از تور ها تأثیر گذارند ، برخی از این عوامل عبارتند از مدت زمان برگزاری تور ، نوع رزرو هتل در لیون ، نوع تور (زمینی یا هوایی) ، وسیله نقلیه ، تعداد مقاصد ، خدمات تور و غیره. گردشگران تور لیون باید بدانند که با در نظر گرفتن عوامل مذکور و میزان اهمیت آن ها می توانند تور مناسب و مقرون به صرفه ای را خریداری کنند ، گفتنی است که تور لیون گستره قیمتی وسیعی دارد به این معنی که شما تورهای این مقصد را می توانید خیلی ارزان ، ارزان ، متوسط ، گران و حتی خیلی گران خریداری نمایید.

یکی دیگر از راه های خرید تور ارزان لیون سفر به این کشور در مواقع کم گردشگر می باشد ، جالب است بدانید که قیمت تورهای گردشگری در تمامی مسیرها تا حد بسیاری تحت تأثیر میزان تقاضا هستند ، بدین صورت که قیمت تور لیون همزمان با کاهش میزان تقاضا کاهش ، و با افزایش میزان تقاضا افزایش می یابد ، بنابراین شما با سفر در زمان های کم گردشگر نظیر فصول سرد سال (زمستان و پاییز) ، ایام غیر تعطیل و ایام غیر خاص سال می توانید تور ارزان لیون را خریداری نمایید

آفر تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) چیست؟

آفرهایی که azkaraj.ir در تورهای خود می‌دهد ، راه بسیار مناسبی برای خرید تور ارزان لیون به شمار می آیند ، ما تخفیف‌هایی را برای گردشگران تور لیون در نظر می گیریم که شما با استفاده از آن ها می توانید تور لیون را با قیمت کمتر خریداری نمایید ، لازم به ذکر است که میزان تور آفر لیون در ماه های غیر توریستی و غیر تعطیلی سال افزایش می یابد.

تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) لحظه آخری

تور لحظه آخری یا تور دقیقه 90 لیون نیز نوعی از تورهای این کشور می باشند که با قیمت ارزان تری به گردشگران این شهر عرضه می شود و شما با خرید آن ها می توانید هزینه ی تور لیون خود را کاهش دهید ، برای خرید تورهای لحظه آخری لیون باید در لحظه آخر اقدام کنید ، بدین معنی که از فرصتی که azkaraj.ir چند روز مانده به زمان اجرای تور در اختیار گردشگران قرار می دهند استفاده کرده و تور لیون لحظه آخری را با قیمت ارزان تر خریداری نمایید.


امتیاز مسافران به تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)

امتیاز مسافران به تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)


، نظرات و امتیاز خود به خدمات تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) را ثبت کنید



نظرات مسافران به خدمات تور نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)
نظری ثبت نشده است


نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)

نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois)

نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) از ۱۷ الی ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ در شهر لیون کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) حدود ٣٠ سال است که در فرانسه تعیین کننده استانداردهای این صنعت بوده است. این نمایشگاه که پیش از این نمایشگاه ساخت و ساز چوبی و ماشین آلات و قطعات کار با چوب و نجاری بود، امروز به رویدادی فوق العاده برای سازندگان چوب و تجهیزات و فنون پردازش چوب به شمار می آید.

این نمایشگاه در بازار، به همه تولید کنندگان، فعالان حرفه ای، شرکت های تجاری این صنعت کمک می کند تا به مبادلات بیشتری با هم بپردازند. نمایشگاه صنایع چوبی فرانسه- Eurobois از این پس در سال های زوج برگزار می گردد و تقویمی حرفه ای در تناوب با رویداد دیگر این صنعت یعنی نمایشگاه LIGNA ایجاد می کند. این تغییر موجب می شود تا در تقویم تجاری بازار چوب و فعالان این بازار به شکلی حرفه ای تر قرار گیرد. این نمایشگاه که برای چندین سال مشترک با نمایشگاه Be Positive بود، از این پس به طور جداگانه برگزار خواهد شد. نمایشگاه صنایع چوب فرانسه در راستای انتظارات حرفه ای در حال تکامل است.

چرا باید در نمایشگاه صنایع چوب فرانسه (Eurobois) شرکت کنیم؟

  • رویدادی برای گردهمایی همه گروه ها و فعالان حرفه ای صنایع چوب و کار با چوب است که در لیون فرانسه برگزار می گردد.
  • در این نمایشگاه غرفه بگیرید تا در رویدادی که شمار بسیاری از افراد حرفه ای به ارائه و نمایش راهکارها و نوآوری های خود گرد هم می آیند، شما نیز حضور داشته باشید.
  • نمایشگاه صنایع چوب لیون فرانسه تخصص و دانش خود را از بازار حرفه ای و صنایع چوب در طی ٣٠ سال ارائه خواهد داد و نقش مهمی در سیاست های رشد و توسعه این صنعت در فرانسه ایفا خواهد کرد.
  • نمایشگاه صنایع چوب فرانسه برای بازدیدکنندگان طیفی از نماینده های ارائه دهنده چوب و تجهیزات و تکنیک های کار با چوب را در خود فراهم خواهد کرد. بازار هدف این نمایشگاه، همه فعالان ملی و بین المللی صنایع دستی چوبی و افراد و شرکت های حرفه ای صنعت چوب و پردازش چوب خواهند بود: به ویژه در بخش های اول و دوم ماشین آلات و تجهیزات تبدیل چوب، ماشین آلات و تجهیزات برش چوب، مصالح چوبی، ماشین آلات و تجهیزات انرژی چوب، ماشین آلات پرداخت رنگ و روغن، تکنیک های مونتاژ، محصولات و بسیاری دیگر.
  • نمایشگاه صنایع چوب فرانسه کاملا به شکلی استراتژیک در منطقه ای عالی و جنگلی در قالب انتخابی ایده آل از لحاظ جغرافیایی برای دسترسی سراسر کشور فرانسه و همینطور افراد حرفه ای از جنوب اروپا (سویس، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال) و شمال آفریقا برگزار می شود.


چه کسانی در نمایشگاه صنایع چوبی لیون ٢٠٢٤ غرفه دارند؟

Eurobois ٢٠٢٠ طیف کاملی از تمامی بخش های صنعت چوب و الوار را ارائه می نماید. این نمایشگاه در همه قسمت ها به شکلی بسیار حرفه ای مدیریت می شود. برای دوره ٢٠٢٠ این نمایشگاه، ٣٠٠ غرفه دار و برند، تولید کننده، شرکت های صنعتی، همگی دانش و نوآوری های خود را در این رویداد بزرگ تجاری فرانسه ارتقا خواهند داد.



  • جاذبه‌های گردشگری لیون

    لیون (به فرانسوی: Lyon) سومین شهر بزرگ در شرق فرانسه پس از پاریس و مارسی است. لیون، یک مرکز بزرگ اقتصادی است که در بین پاریس و مارسی قرار گرفته‌است و شاهراه ارتباطی محسوب می‌شود. این شهر در تاریخ سینما، نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌است. تیم فوتبال المپیک لیون، مهم‌ترین تیم ورزشی این شهر است و لیون از این جهت، رشد برجسته‌ای در قهرمانی در بازی‌های اروپا کرده‌است. شهر لیون با احتساب حومه‌اش، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت فرانسه، پس از پاریس محسوب می‌شود. برپایهٔ آمار تخمینی، جمعیت این شهر و حومه‌اش در سال ۲۰۱۸ میلادی، بالغ بر ۱٬۶۶۹٬۰۰۰ نفر بوده‌است؛ ولی جمعیت خود شهر، بالغ بر ۵۰۶٬۶۱۵ نفر تخمین زده می‌شود. لیون با دارا بودن بیش از ۱۵۵٬۰۰۰ دانشجو، یکی از مهم‌ترین مراکز دانشجویی در فرانسه و اروپا می‌باشد.
    لیون به‌عنوان پایتخت آلپ در فرانسه، شناخته شده‌است. این شهر به دلیل داشتن معماری تاریخی، مقر سازمان جهانی یونسکو (بخش میراث تاریخی) در آن قرار گرفته‌است. موزه هنرهای زیبای لیون و انستیتو لومیر از جمله میراث فرهنگی این شهر هستند. لیون شهری تاریخی است و پایتخت ابریشم جهان محسوب می‌شود و در کرانهٔ دو رود رون و سون (رود) قرار دارد. این شهر به علاوه، شبکهٔ خبری یورونیوز را نیز، در خود جای داده‌است.





© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به از کرج می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ