Loading ..
ییلاق اولسبلنگاه ماسال


ییلاق اولسبلنگاه ماسال

اولسبلنگاه نام روستایی ییلاقی و یکی از جاهای دیدنی ماسال است که در میان ارتفاعات کو‌ه‌های تالش جای گرفته است. این ییلاق در ارتفاع ۱,۴۸۹ متری از سطح دریا قرار دارد و از زیبایی سحرانگیزی برخوردار است. ییلاق اولسبلنگاه مناظر بی‌بدیل و چشم‌اندازی تماشایی دارد. 

این منطقه از گیلان با طبیعت بهشتی و رویا گونه خود ، هرساله توجه بسیاری از طبیعت دوستان و ماجراجویان را به خود جلب می‌کند و جزء زیباترین ییلاق های شمال شناخته می‌شود. تصور کنید در ارتفاعات ماسال و ییلاق اولسبلنگاه قدم می‌زنید، در حالی که چشم‌اندازی وسیع از کوه‌های سرسبز ماسال را در مقابل چشمانتان می‌بینید و نسیمی خنک و دلنواز، صورتتان را نوازش می‌کند.

سراسر ییلاق اولسبلنگاه مملو از سرسبزی و طراوت است که با کلبه‌های چوبی، گله‌های اسب‌های وحشی و اهلی و گاوهای اهالی روستا به مانند تابلوی نقاشی خیره‌کننده می‌ماند. زیبایی اولسبلنگاه وقتی دوچندان است که غرق در ابرهای مخملی سپید و نرم می‌شود. هنگامه اقیانوس ابری اولسبلنگاه بهار و تابستان، یعنی از اواسط اردیبهشت ماه تا پایان تابستان است. بهترین زمان دیدن این منظره رویایی ماه‌های اردیبشهت و خرداد است.

زیبای جادویی این منطقه تنها به اولسبلنگاه ختم نمی‌شود. اگر مسیر این روستا را ادامه دهید به یکی دیگر از ییلاقات ماسال به نام سوئه چاله خواهید رسید. بعد از آن نیز روستا مرتفع گیلوان چشم‌انتظار شما است که می‌توانید در این روستا از بنای یادگار میرزا کوچک‌ خان جنگلی دیدن کنید. ارتفاعات آلاله نیز از دیگر نقاط دیدنی این منطقه و مکانی مناسب برای عکاسی و ثبت لحظات به‌یادماندنی است.


اگر در تابستان به دنبال مقصدی رویایی در طبیعت گیلان هستید ، ییلاق های ماسال می‌تواند همان جایی باشد که می‌خواهید.

ییلاق اولسبلنگاه ماسال ، اولسبلنگاه ماسال ، ییلاق اولسبلنگاه ، اولسبلنگاه ، ماسال ، ییلاق ، ییلاق سوئه چاله ، سوئه چاله

امتیاز خوانندگان به وبلاگ ییلاق اولسبلنگاه ماسال
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ ییلاق اولسبلنگاه ماسال

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به از کرج می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ