Loading ..
 ییلاق سوباتان تالش


ییلاق سوباتان تالش

لبه‌های قدیمی با پنجره‌های چوبی‌شان منظره بی‌نظیری به وجود آورده‌اند که تصور چنین منطقه‌ی بکری در ایران، شاید دور از ذهن باشد. روستایی که در آن خبری از دکل برق و آنتن‌های موبایل و آلودگی صوتی نیست. 

علاوه بر اولسبلنگاه ماسال ، سوئیس دیگری در گیلان داریم که نامش سوباتان است. اگر عاشق طبیعت تالش هستید و دوست دارید تجربه یک طبیعت‌گردی ناب و متفاوت را داشته باشید، ییلاق سوباتان می‌تواند انتخابی هیجان‌انگیز باشد. این ییلاق از یک طرف در تالش قرار دارد و از سمت دیگر به دریاچه نئور در شهرستان خلخال استان اردبیل می‌رسد و هرساله طبیعت گردان و گردشگرانی که به صورت حرفه‌ای طبیعت پیمایی می‌کنند.  آب و هوای این منطقه در نیمه اول سال مطبوع و خنک است و جزء مقاصد پرطرفدار برای سفر تابستانی به شمار می‌رود. غار گنج‌خانه، آبشار ماهار، دره‌های سرسبز و زیبا، بازارچه سنتی سوباتان و دشت‌های مخصوص اسب‌دوانی، از دیگر دیدنی های منطقه سوباتان شناخته می‌شوند که بازدید از آن‌ها می‌تواند سفرتان را کامل کند.


ییلاق سوباتان (به زبان تالشی: سووتون) از جاهای دیدنی تالش است و در شمال غرب شهرستان تالش قرار دارد. این ییلاق پوشیده از چمنزار و گلزار و مملو از چشمه‌های گوارا و دام‌ها و اسب‌هایی است که به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند.

ییلاق سوباتان تالش ، ییلاق تالش ، سوباتان تالش ، ییلاقات سوباتان ، تالش ، ییلاق ، سوباتان ، تالش

امتیاز خوانندگان به وبلاگ ییلاق سوباتان تالش
امتیاز مسافران به eTours.DataAccess.TA_Article



نظرات خوانندگان به وبلاگ ییلاق سوباتان تالش

نظری ثبت نشده است

© 2024 - 1403 کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به از کرج می‌باشد.

درخواست مشاوره از طریق واتساپ